"Antichrist" er solgt til næsten hele verden. Artworket blev dog ikke "købt" alle steder. På den origrinale plakat, der blev lancereret i Cannes, ser man filmens to hovedroller i nøgen aktivitet filtret ind i et træs rodnet. Menneskearme stikker frem overalt. Et artwork der i flere territorier blevet udskiftet.
UK
Der må ikke være nøgenhed, sex eller antydninger af sex, ingen skrifter, der ligner graffiti, ingen designelementer, der får plakaten til at se beskadet ud, f.eks. rifter eller ridser etc. Træet var det eneste, som blev godkendt til brug i London Underground, hvor man har meget strikte regler for udforming af plakater. I stedet for kun at vise et træ, lavede den engelske distributør en sort plakat, hvor teksten former et kors. På plakaten er en tydelig advarsel: "Contains strong real sex, bloody violence and self-mutilation".
Frankrig
Charlotte Gainsbourgs ansigt pryder den franske plakat. Den lokale distributør ville fremhæve filmens franske islæt. Samtidig fremhæver plakaten filmens erotiske elementer uden at vise nøgenhed. Plakaten adskiller sig meget fra det originale artwork, men har alligevel beholdt samme skrift.
Australien
Saksen i fokus. I Australien har man valgt at give opmærksomhed til saksen og blodet. Designer Jeremy Saunders skrev på Twitter: "Praying (to whatever) that [Lars von Trier] approves my poster for the Australian release of Antichrist before I go on holiday on Tuesday." Plakaten blev godkendt.
Italien
"Sandheden vil komme frem". "La verità serà rivelata", står der på en helt sort plakat med hvid titel og credits. I støvlelandet blev "Antichrist" lanceret til bredt. Derfor ønskede man en plakat, der både kunne tiltrække horror-lystne unge i multiplex-biograferne og samtidig bevarede de mystiske elementer til et arthouse-publikum.
Rusland
På den russiske plakat er der ikke ændret andet end skriften, som oprindeligt blev skabt af Per Kirkeby i forbindelse med filmens kapitelskilte.