Transnational pitching-session for potentielle ansøgere

INVITATION til pitching-session i forbindelse med partnersøgning til call'et 'Bridging Culture & Audiovisual Content Through Digital'.

Med Creative Europe's tværsektorielle call 'Bridging Culture & Audiovisual Content Through Digital' (deadline 14. maj) ønsker EU-Kommissionen at udforske potentialet for tværfagligt samarbejde ved at støtte aktiviteter på tværs af den kulturelle og kreative sektor - herunder den audiovisuelle sektor - gennem brugen af innovative teknologier.

Fakta

Hvem
Belgien (Flandern og Vallonien)
Danmark
Estland
Finland
Frankrig
Italien
Letland
Litauen
Spanien
Sverige
Tyskland

Hvornår
Mandag d. 23. marts 2020
kl. 14.00-15.30

Hvor
Online via GotoWebinar

Tilmelding
Via Google-form senest d. 15. marts
Udvælgelse til at pitches foregår d. 16.-18. marts
Alle deltagere modtager link til GotoWebinar d. 20. marts

Booklet
Alle projekter samles i en online-booklet med beskrivelser og kontaktoplysninger.
Efter pitching-sessionen kan alle deltagere tilgå denne booklet via Google Drive og tilføje/redigere/slette deres beskrivelser eller kontaktinfo.

Creative Europe Deske fra 12 lande har slået sig sammen og inviterer potentielle ansøgere til at udvikle deres europæiske samarbejde gennem en transnational online pitching-session.

Praktisk

Online pitching-sessionen finder sted mandag d. 23. marts kl. 14.00-15.30.

Tilmelding er obligatorisk via denne Google-form senest d. 15. marts.

Hver Creative Europe Desk fra de 12 lande udvælger et lokalt forankret projekt med godt potentiale til at pitche under sessionen. Hver pitch vil vare 5 minutter.

Online-værktøj: GotoWebinar-platformen, der administreres af den franske Creative Europe Desk.

Alle interesserede potentielle ansøgere til 'Bridging'-call'et er velkomne til at følge med som observers, selvom de ikke udvælges til at pitche.

Spørgsmål

Har du spørgsmål eller er i tvivl om dette er noget for dig og dit projekt, er du velkommen til at kontakte den danske Creative Europe Desk:

Saxe Lomholt (Kultur-delen)

Ene Katrine Rasmussen (MEDIA-delen)